
The Fir Tree
Aangezien het bijna kerst is wil ik vandaag één van de mooiste kerstverhalen aller tijden met jullie delen.
Weet je nog dat ik in april met John in Londen was? Toen we daar de Tate Modern museum-shop bezochten kwam ik een prachtig boekje tegen genaamd ‘The Fir Tree’, door Hans Christian Andersen. Mijn interesse werd gewekt door de prachtige illustraties die erin stonden, (ik kende de verhalen van Andersen nog niet zo goed) gemaakt door de über-getalenteerde Sanna Annukka. Aangezien ik weinig geld te besteden had (what’s new ;)) kreeg ik het boekje van John (dank je wel, darling!). Pas toen ik het, eenmaal terug op de hotelkamer, ging lezen kwam ik er achter dat dit niet zomaar een boekje is. Het is een levensles. Een hele grote. Klik door voor meer.
>> English after the jump






