
Mijn eerste brief voor Zusterhood
Een tijdje geleden heb ik mij aangesloten bij Zusterhood; een genootschap van vrouwen dat elkaar zes keer per jaar een kunstbrief met een bepaald thema stuurt. Ongeveer een maand geleden ontving ik mijn eerste oproep en de ‘match’ met de Zuster naar wie ik de brief zou sturen. En het thema waarbinnen de brief geschreven moest worden: Blauwe Maandag. Ik ging aan de slag en vandaag deel ik met jullie het resultaat. Klik door voor meer!






