
Dit was de Design Gipfel // Design Gipfel; the aftermath
Zoals beloofd deel ik vandaag wat meer gedetailleerde foto’s van mijn kraampje op de Design Gipfel in Essen. Ik heb veel moeite gedaan om het er leuk, mooi en verzorgd uit te laten zien. Daarom heb ik gezorgd voor een paar kleine gimmicks, zoals de mogelijkheid je in te schrijven voor mijn e-mail nieuwsbrief via een oude typemachine uit 1958 (die uiteraard nog functioneert) en ik heb tijd geïnvesteerd in het maken van wat decoraties; beide slingers heb ik met de hand gemaakt. Klik door voor meer.
>> English after the jump






